25 februari 2012

Catrice: Meet Me At Coral Island

Meet Me At Coral Island
Onlangs was ik mijn oudere nagellak stash eens aan het (her)sorteren, en toen kwam ik uit op een heel mooi vrolijk kleurtje. Nou, dat het weer niet altijd meezit wilt niet zeggen dat je nagels ook zo dood moeten eruitzien. Dit is gewoon hét ideale kleurtje voor op een bewolkte of voor op een zonnige dag te dragen. Dames, zoals jullie wel weten heb ik het over Meet Me At Coral Island van Catric. Na al die tijd dat ik hem al heb, blijft hij me steeds verassen! Dit kleurtje wordt totally not boring. Ikzelf gebruik meestal maar 1 laagje, want hij dekt namelijk (voor mij) meer als voldoende. Hij geeft mijn nagels een hele mooie koraal/roze gloed, hij is ook heel mooi te gebruiken met een glinsterende topcoat. Dat hij niet lang meegaat weet denk ik iedereen al. Bijna geen enkele nagellak die ik tot nu toe heb gekocht houd het met mij langer uit dan 2 dagen. Spijtig hé!? Dit product is zeker een aanrader & hij is ook te koop in kruidvat.

xoxo,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten