10 februari 2012

"Pink Grapefruit" The BoddyShop

Pink Grapefruit
Over deze bodybutter MOEST ik gewoon een blog schrijven. Ik gebruik hem nu al ongeveer 7 maanden en ik ben er nog altijd even verliefd op als in het begin. Het fijne aan deze lotion is dat het een hele fruitige geur afgeeft & de huid grondig voedt. Spijtig genoeg vind je deze butter niet meer in de rekken van The BodyShop, maar je hebt genoeg keuze uit andere heerlijke lotions! Doordat ik nogal zuinig doe met mijn producten in het algemeen ben ik nu nog maar net aan de helft van de totale inhoud geraakt (I know..). De reden waarom ik deze bodybutter eens graag wou uitproberen was omdat hij namelijk niet op dieren wordt getest, en voor het geval je het nog niet weet: ik ben een hele grote dierenvriend. Aangezien ik de prijs niet meer weet, moest ik even naar de website gaan van The BodyShop en daar ben ik te weten gekomen dat ze mijn lievelings butter niet meer in hun winkels verkopen, maar gelukkig (oef!) kan je hem wel voor 6$ laten overbrengen vanuit de VS. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen! Ik hoop dat jullie ook zoveel van mijn eerste blog genoten hebben als ik! En vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op de website van The BodyShop.
xoxo,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten