14 februari 2012

Lipgloss essence: Stay With Me


04 Trendsetter
Hey iedereen,
Vandaag heb ik besloten om jullie kennis te laten maken met mijn tot nu toe favoriete lipgloss van Essence, namelijk de Stay Whit Me lonlasting lipgloss (04 trendsetter). Ik wilde al een tijdje heel graag een wat meer opvallende lipgloss hebben en toen ik deze zag liggen in kruidvat was ik helemaal verkocht. Zonder erbij na te denken nam ik het kleurtje dat ik persoonlijk het mooiste vond en dat was 04 trendsetter, de naam was al even stoer. Zoals ik al zei is dit mijn eerste knalroze lipgloss en daarom durfde ik niet meteen voor een duur budget te gaan, dus heb ik besloten om het goedkoop maar mooi te houden. Eens ik de kleur op mijn lippen had aangebracht was ik echt geshokeerd, maar dan wel positief! Wat was/is het zo'n mooie roze kleur. Het maakt je lippen er echt veel groter uitzien & het blijft zeker lang genoeg zitten + het is ideaal om te dragen als je eens een avondje gaat stappen. Tot de volgende blog!
xoxo,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten