20 april 2012

Hema nagellak nr. 22

Nr. 22
Hoi iedereen,
onlangs toen ik ben gaan windowshoppen samen met mijn vriendin Ellen is het niet alleen bij kijken gebleven :) Ik heb namelijk een super schattig nagellakje v/d Hema gekocht. Ik was al een tijdje opzoek naar een leuk opvallend kleurtje dat helemaal in het thema van de lente past. En dat heb ik precies gevonden bij de Hema! Het flesje ik klein, waardoor het makkelijk mee te nemen is op reis. De kleur heeft iets weg van een appelblauwzeegroene kleur, een naam heeft het niet: het noemt gewoon nr. 22. Ik kan gewoon niet meer zonder dit funky, maar toch stoere kleurtje. Hij past helemaal bij me! Neem zeker eens een kijkje als je voorbij de Hema een van deze dagen passeert, want je hebt nog vele andere lente kleurtjes. See you soon!
xoxo,
Ell

Twitter: GlossyAndGlam21
Facebook: GlossyAndGlam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten