25 april 2012

Essence MySkin: tinted moisturizer


Essence MySkin
light skin
De meeste onder jullie zullen over deze getinte dagcrème van essence MySkin nog niet gehoord hebben. Het product zelf ligt nog maar een paar weken in de rekken van kruidvat. Ik ben het speciaal voor jullie gaan kopen & heb het dan ook uitgetest. Wat essence MySkin je beloofd:Op de verpakking zelf staat dat de getinte dagcrème 24 h houdt op je gezicht. Maar ik weet wel beter, wanneer ik op een verpakking 24 h zie staan, dan hou ik mijn hart al vast. En zoals ik al dacht bleken mijn verwachtingen te kloppen. De crème werkt hoogstens 2 h en dan moet je terug een beetje bijsmeren. Het product is oil-free, d.w.z. dat wanneer je een vettige huid van jezelf hebt dit niet nog eens gaat benadrukt worden met deze tinted moisturizer. Voor mezelf vindt ik dat het lekker fris aanvoeldt op m'n huid en qua oil-free valt het ook wel best mee. Ook zeggen ze dat de crème extracten bevat van perzik en zwarte bessen. Dit ruik je zeker en vast, alleen voel je hun werking het niet op huid! Wat essence MySkin werkelijk doet:De tint in deze dagcrème geeft mijn gezicht een egalere/mattere kleur. De kleur leek in het beging veel te donker voor mijn huidskleur ondanks ik de "light skin" versie had genomen. Eens je de crème open smeert wordt de kleur al wat lichter en ook minder romig. Eens de crème is ingetrokken in je huid zijn alle oneffenheden minder zichtbaar & voelt je huid heel fris aan. Het zou normaal je gezicht moeten voeden, maar daar merk ik niet zoveel van. Een echte tegenvaller is dat de kleur al is uitgewerkt na een paar uur. Ondanks sommige minpuntjes beveel ik deze tinted moisturizer van essence MySkin iedereen aan die opzoek is naar een budgetvriendlijke dagcrème.

xoxo,
Ell

Geen opmerkingen:

Een reactie posten