05 mei 2012

foodbox GoedGevoel


FOODBOX
Vandaag stel ik aan jullie mijn juist gekochte foodbox van GoedGevoel voor! Deze box kan je bijna in elke winkelketen verkrijgen + je hebt nog eens te kiezen uit de womenbox of de foodbox. Wegens mijn zus de womenbox had gekocht en er niet zo héél tevreden over was heb ik dan maar de foodbox gekocht. De prijs ligt niet zo heel hoog vindt ik, je betaald ongeveer een 5 euro voor het magazine met de food/women box. Wat ik zo leuk vindt aan de box is dat je ten eerste heel veel testertjes hebt, maar de doos zelf kan je gebruiken om spulletjes in op te bergen of om om te toveren in een leuk juwelenkistje! En dan nu... alles wat in de doos zit:

-Alpro soya minarine: klein bakje voor 1 keer te gebruiken
-Brugge Kazen: informatief boekje
-Milka crispy snacks: zakje vol met heerlijke tussendoortjes
-Nestlé fitness chocolade: klein doosje vol met cornflakes voor 1 keer te gebruiken
-Schweppes Agrum: oorspronkelijke grootte zoals in de winkel
-TUC garlic & hebs: oorspronkelijke grootte zoals in de winkel
+ Chequeboekje vol met kortingen op o.a. Brantano, Yves Rocher, Milka,...

Hier kan ik toch wel een goeie week mee voort :wink: Neem zeker eens een kijkje bij de foto's. Deze doos koop ik bijna elk jaar met m'n moeder en het is bijna een habitude geworden. Voor meer foto's kan je terecht op mijn andere blog: www.bloggen.be/gag Volgende dinsdag zullen jullie een blog krijgen i.v.m mijn reis naar Roma! Ciao!

xoxo,
Ell

Geen opmerkingen:

Een reactie posten